Magazijn met ISRI stoelen

Garanties

ISRI.nl is onderdeel van Eblo Handelsmaatschappij B.V.

Eblo Handelsmaatschappij B.V. levert haar producten standaard met de volgende garantievoorwaarden:
Voor stoelen geldt een garantieperiode van 12 maanden vanaf de datum van de originele pakbon. Stoelaccessoires en reserveonderdelen hebben een garantieperiode van 6 maanden.

KLACHTEN
In zake klachten is het belangrijk dat deze direct, schriftelijk en in detail gemeld worden. Direct na ontvangst, uiterlijk binnen 5 werkdagen. Wanneer de levering reeds goedgekeurd is en er is niet binnen 5 werkdagen melding bij ons gemaakt van duidelijke gebreken, wordt de levering als aanvaard beschouwd. Er kan dan geen aanspraak meer worden gemaakt op zichtbare gebreken.

GARANTIES 
Is de klacht gegrond en is er sprake van een defect dan zal Eblo Handelsmaatschappij B.V. actie ondernemen om het defect zo snel mogelijk te verhelpen. Het zij:

  • Vervangen van een defect

  • Reparatie 

  • Naleveren van eventuele tekortkomingen

In geval van reclamaties en/of garanties behoudt Eblo Handelsmaatschappij B.V. het recht te vragen om schriftelijke documentatie en bewijs van aankoop of andere documenten waarop de leverdatum bevestigd kan worden. Een garantieformulier kunt u bij uw contactpersoon aanvragen.

De garantie vervalt indien:
a) Een product is beschadigd door:

  • Verkeerd gebruik en/of montage 

  • Achterstallig onderhoud

  • Blootstelling aan zout water, hoge luchtvochtigheid of etc.

  • Verkeerde opslag

  • Gemorste vloeistoffen 

  • Misbruik in welke vorm dan ook 

b)  Als een product beschadigd raakt na levering of aangepast wordt zonder vooraf schriftelijke toestemming te hebben verkregen van Eblo Handelsmaatschappij B.V. of door een verkeerde reparatie. 

c) Normale slijtage van bekleding, schuimdelen en armleuningen etc.

Eblo Handelsmaatschappij B.V. zal de transportkosten met betrekking tot het repareren en/of nasturen van ontbrekende producten voor zijn rekening nemen tussen Eblo Handelsmaatschappij B.V. en de betreffende dealer. Eventuele extra kosten in verband met transport naar de eindgebruiker vallen niet onder deze garantie. 

TRANSPORTSCHADE 
Wanneer er sprake is van transportschade, verwijst Eblo Handelsmaatschappij B.V. naar de geldende leveringsvoorwaarden van “Incoterms 2000”, waar er geen andere afspraken gemaakt zijn. Mocht er zich schade voordoen tijdens transport dan zal de koper van de goederen dit op nemen met de transporteur. Beschadigde goederen die als garantie worden geclaimd en die buiten de garantiebepalingen van Eblo Handelsmaatschappij B.V. vallen, kan Eblo Handelsmaatschappij B.V. aanspraak maken op compensatie voor de gemaakte kosten.

AANSPRAKELIJKHEID 
Eblo Handelsmaatschappij B.V. is onder geen beding verantwoordelijk voor beschadigingen en/of verlies, direct of indirect met als gevolgd omzetderving, verlies van Goodwill of productiestop. Eblo Handelsmaatschappij B.V. behoudt het recht aanpassingen door te voeren naar eigen inzicht.