magazijn met ISRI stoelen

Retourneren

ISRI.nl is onderdeel van Eblo Handelsmaatschappij B.V.

WELKE ARTIKELEN VALLEN ONDER DE RMA-PROCEDURE (RETOURNEREN MET AUTORISATIE)?

Alle artikelen die rechtstreeks zijn geleverd via Eblo Handelsmaatschappij B.V. Handelsmaatschappij B.V. vallen onder de RMA-Procedure. Deze kunnen in overleg worden geretourneerd.

REDENEN VOOR EEN RETOURZENDING

Redenen voor een retourzending zijn divers:

  • Een artikel is verkeerd besteld of geleverd

  • Een artikel is teveel besteld of geleverd

  • Een artikel is defect of beschadigd geleverd

in alle gevallen heeft u een ingevuld aanmeldingsformulier met RMA-nummer nodig om uw artikel te retourneren.

VERKRIJGEN VAN EEN RMA-NUMMER

U krijgt een RMA-nummer door het aanmeldingsforumulier te mailen naar verkoop@eblo.nl Geeft hierbij duidelijk de reden van retour aan. Wij nemen de aanvraag in behandeling en wijzen op basis van onze bevindingen een RMA-nummer toe. Hierover ontvangt u van ons bericht met eventuele verdere instructies, via het door u opgegeven e-mailadres.

GELDIGHEID RMA FORMULIER

Het RMA-nummer is 5 werkdagen geldig vanaf het moment dat u deze van ons heeft ontvangen.

RETOURZENDING GOEDEREN

Het retouradres van de goederen die u wilt retourneren, krijgt u van uw contactpersoon. Dit adres dient duidelijk op de verpakking vermeld te staan. Zorg ervoor dat de goederen goed verpakt gereed staan. Voeg het RMA-formulier duidelijk zichtbaar bij aan de buitenzijde van de doos. Let er op dat de reden van retour altijd vermeld dient te worden.Zet de goederen gereed voor het afhalen in de door ons geleverde, originele, onbeschadigde verpakking en compleet met alle accessoires, voorzien van een kopie van de pakbon.

Producten die slecht verpakt zijn, incompleet, geen RMA formulier en/of pakbon hebben, worden niet in behandeling genomen maar onbehandeld retour gestuurd.

TEVEEL OF VERKEERD GELEVERD

Zijn producten verkeerd of teveel geleverd dan kunnen deze worden afgehaald en gecrediteerd, mits dit binnen 5 werkdagen na de levering bij ons wordt gemeld.

Heeft u zelf te veel of de verkeerde producten besteld dan gelden restocking-kosten ter hoogte van 10% van de verkoopprijs, met een minimum van €40,-. Bovendien zijn de kosten van de retourzending voor eigen rekening.

Indien Eblo Handelsmaatschappij B.V. zorg draagt voor de retourzending en deze staat bij de eerste afhaalpoging niet gereed, wordt de daaropvolgende afhaalpoging door ons bij u in rekening gebracht.

Artikelen die door Eblo Handelsmaatschappij B.V. verkeerd of te veel zijn geleverd worden zonder restocking-kosten geretourneerd.

BESCHADIGD OF DEFECT PRODUCT

Bij defecte of beschadigde producten graag contact opnemen met uw contactpersoon. Mits binnen 5 werkdagen na levering gemeld, zoeken we naar een passende oplossing.