Magazijn met ISRI stoelen

Klachtenafhandeling

ISRI.nl is onderdeel van Eblo Handelsmaatschappij B.V. Bij ons staat de tevredenheid van onze klanten al vele jaren bovenaan onze lijst met prioriteiten. Om die reden bieden wij een zeer uitgebreide klantenservice aan. Hoewel er te allen tijde dingen kunnen gebeuren die niet helemaal goed gaan, spannen wij ons tot het uiterste in om eventuele zaken zo efficiënt en spoedig mogelijk recht te zetten.

Indien u reden heeft tot een klacht, dan hechten wij er veel waarde aan dat u deze onmiddellijk en schriftelijk en in detail aan ons kenbaar maakt, direct na ontvangst maar in ieder geval binnen een termijn van vijf dagen. Mocht er na deze periode van vijf dagen geen melding worden gemaakt van overduidelijke tekortkomingen, dan gaan wij ervan uit dat de levering naar wens is en kan er geen aanspraak meer worden gemaakt op zichtbare onvolkomenheden. 

Voor verdere details omtrent hoe wij omgaan met klachten, nodigen wij u graag uit om contact met ons op te nemen of om meer te lezen over dit onderwerp retourneren.